• Маєте питання?
  • 098 37 058 17
  • anfilia3@ukr.net
Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності засобами художнього слова в поезіях Павла Тичини «Гаї шумлять..», «Блакить мою душу обвіяла…»
  • 1.Перегляньте відеоурок
  • https://www.youtube.com/watch?v=73WIqQ4eHzA (другу його половину)
  • 2.Виразно навчіться читати поезії «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…»
  • 3.Запишіть у зошити паспорт цих творів (скористайтесь матеріалами відеоуроку)
  • 4.Зверніть увагу на образні вислови, що є в поезії, знайдіть відомі вам художні засоби.
  • Гаї шумлять»

Художні засоби

Метафори

«Гаї шумлять», «хмарки біжать», «дзвін гуде», «думки пряде», «шепіт трав», «мріє гай», «горить-тремтить ріка»

Епітети

«Шепіт голублячий», «іду зворушений»

Порівняння

«Купаючи мене, мов ластівку», «ген неба край — як зо­лото», «ріка мов золото-поколото», «ріка як музика»

  • «Блакить мою душу обвіяла»

Художні засоби

Метафори

«Блакить душу обвіяла», «душа сонця намріяла», «душа причастилась кротості трав»

Епітети

Порівняння

«Струмок серед гаю як стрічечка», «метелик мов свічечка»

  • 5. На с. 201 підручника опрацюйте статтю з теорії літератури "Ліричний герой". Запам'ятайте визначення: ліричний герой - це друге "Я" поета, образ оповідача, який у ліричному творі висловлює свої почуття.
  • 6. Вивчіть напам'ять одну з опрацьованих поезій (на вибір).
:
:
Щоб задати питання, треба зареєструватися, або зайти, якщо вже зареєстровані.