М. Рильський. Основні відомості про поета, його вміння бачити красу рідної природи і створювати цю красу засобами поетичної мови. Аналіз поезії «Дощ»

- 1.Прочитайте статтю підручника на с.212. про життя та творчість
- М. Рильського.
2. Перегляньте відеоурок «М. Рильський та його поезії» (першу його половину)
- https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk
- 3.Виразно навчіться читати поезію «Дощ» .
- 4. Перегляньте скрайб-презентація за поезією «Дощ»
- https://www.youtube.com/watch?v=0heWv_BPOTg
- 1.Запишіть у зошити паспорт цього твору (скористайтесь матеріалами відеоуроку)
- 2.Запам’ятаймо!Дієслова у творах підкреслюють динамічність і означають рух, а не стан.
- Завдання. Випишіть усі дієслова із вірша «Дощ».
- 3.Робота в зошитах. Поєднайте логічні пари з поезії «Дощ»
- Будинки, груди, земле, села, повів, передмістя, гість.
- Білі, Буйний, зголоднілі,золотий, мати, закурені, гарячі.