• Маєте питання?
  • 098 37 058 17
  • anfilia3@ukr.net
М. Рильський. Основні відомості про поета, його вміння бачити красу рідної природи і створювати цю красу засобами поетичної мови. Аналіз поезії «Дощ»
  • 1.Прочитайте статтю підручника на с.212. про життя та творчість
  • М. Рильського.

2. Перегляньте відеоурок «М. Рильський та його поезії» (першу його половину)

  • https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk
  • 3.Виразно навчіться читати поезію «Дощ» .
  • 4. Перегляньте скрайб-презентація за поезією «Дощ»
  • https://www.youtube.com/watch?v=0heWv_BPOTg
  • 1.Запишіть у зошити паспорт цього твору (скористайтесь матеріалами відеоуроку)
  • 2.Запам’ятаймо!Дієслова у творах підкреслюють динамічність і означають рух, а не стан.
  • Завдання. Випишіть усі дієслова із вірша «Дощ».
  • 3.Робота в зошитах. Поєднайте логічні пари з поезії «Дощ»
  • Будинки, груди, земле, села, повів, передмістя, гість.
  • Білі, Буйний, зголоднілі,золотий, мати, закурені, гарячі.
:
:
Щоб задати питання, треба зареєструватися, або зайти, якщо вже зареєстровані.