Підсумкова контрольна робота з біології в 6 класі ІІ семестр
І рівень (о.5бала)
1.Зазначте групу водоростей, до якої належать виключно багатоклітинні види:а) зелені; б) діатомові; в) бурі; г) червоні.
2. Укажіть структури, за допомогою яких зозулин льон прикріплюється до ґрунту та вбирає воду: а) головний корінь; б) додаткові корені; в) ризоїди; г) бічні корені.
3. Укажіть спосіб вегетативного розмноження хвоща польового: а) кореневищем; б) вусами; в) цибулинами; г) листками.
4. Укажіть представника хвойних, що належить до листопадних рослин: а) сосна; б) ялина; в) модрина; г) яловець.
5. Укажіть ознаку, за якою можна точно встановити приналежність рослини до
однодольних чи дводольних: а) тип кореневої системи; б) тип жилкування
листків; в) забарвлення квіток; г) кількість сім’ядоль у зародка.
6. Зазначте групу, до якої належать такі рослини, як пшениця, кукурудза, ячмінь,овес, просо, рис: а) плодові культури; б) зернові культури; в) овочеві культури; г) ягідні культури.
7. Назвіть чинники неживої природи: а) вирубування лісів; б) вплив паразитів;
в) вплив хижаків; г) температура повітря.
8. Видовжений здерев’янілий стовбур мають рослини, які належать до:
а) чагарників: б) дерев; в) дворічних трав; г) багаторічних трав.
9. Назвіть комахоїдну рослину: а) повитиця; б) омела; в) росичка; г) тюльпан.
10. Зазначте ознаки, які відрізняють гриби від рослин: а) наявність клітинної оболонки; б) уміст у клітинній оболонці хітину; в) здатність розмножуватися за
допомогою спор; г) наявність мітохондрій.
11. Зазначте, де розташовані клітини водоростей у складі лишайнику: а) у верхньому коровому шарі; б) у нижньому коровому шарі; в) у серцевині; г) під нижнім коровим шаром.
12. Назвіть гриб, який належить до пластинчастих: а) білий гриб; б) опеньок; в) маслюк; г) підберезник.
ІІ рівень (1 бал)
13.Об*єднайте представники та відповідну родину:
1 часник А Розові
2 горох Б Бобові
3 слива В Цибулеві
Г Злакові
ІІІ рівень (2 бали)
14. Що таке мікориза?
ІV рівень (3 бали)
15. Які пристосування мають квіткові рослини для запилення комахами?