Виконайте тести і завдання за темою «Прислівник»
А. впевнено, прекрасно, котрийсь; Б. ліньки, попередньо, використано;
В. пошепки, інколи, сам на сам; Г. раз у раз, обидва, мирно.
2.Прислівник – це..
А. незмінна особлива форма дієслова;
Б. самостійна частина мови, що виражає ознаку предмета;
В. незмінна самостійна частина мови;
Г. службова частина мови.
3.Прислівники поділяються на такі розряди:
А. якісні, відносні, присвійні; Б. якісно-означальні, обставинні;
В. похідні та непохідні; Г. безособові, неозначені, означено-особові.
4.Прислівник напам’ять відноситься до розряду:
А. способу дії; Б. місця; В. причини; Г. якісно-означальні.
5.Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:
А. віч-на-віч; Б. сам-на-сам; В. вгорі; Г. як-небудь.
6.Прислівник мимоволі утворено способом:
А. префіксально-суфіксальним;Б. основоскладання;
В. безафіксним;Г. суфіксальним.
Середній рівень
7.Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням
(Кожна пара прислівників – 0.4 б.)
1.чемно А. причини
2.навприсядки Б. часу
3.післязавтра В. способу дії
4.згарячу Г. міри й ступеня дії
5.трохи Д. якісно-означальні
8.Установити відповідність між прислівником та способом його творення
( кожна пара 0.25 б.)
1.сильно А. основоскладання
2.праворуч Б. префіксально- суфіксальний
3.весною В. суфіксальний
4.зліва Г . перехід однієї частини мови в іншу
Достатній рівень
9.Скласти речення зі словами по-старому і по старому
(кожне речення 0.5 б.)
10. Записати слова, знявши риску. (кожне слово 0.2 б.)
В/гору, сам/на/сам, любо/дорого. раз/у/раз, на/весні, пліч/о/пліч, само/вільно, власно/руч, де/небудь, на/перекір.
Високий рівень
11. Написати діалог (4-5 реплік) на тему: «Надзвичайний світ мистецтва». Увести в нього прислівники, підкреслити їх як член речення (3 бали).